Monday, June 23, 2008

Dapat Sijil..aiya..

Last friday on 20 Jun saya dapat result..Rasmi punya, dapat sijil sekali.Bestnya Herr Tukiren datang tu.Bukan senang beliau nak datang..After solat jumaat semua pun datang la jual muka masing2.12 je yang datang sebab lagi 6 tengok EURO kat Austria..Maka Herr Tukiren pun mula la berceramah.Tapi takpe, sebab dia ceramah best.Tak lawak pun gelak je, membuatkan suasana turut menjadi gelak.Best sekali time dia masuk2 je terus tanya "yang mana Ahmad eh.yang mesej semalam tu", saya terasa jambu untuk seketika..

Frau Maucke cakap


Kami first batch yang guna external marks saja (markah final je).Markah ujian2 semua tak kira..Kalau guna markah internal sekali mungkin elok sikit kot..Markah saya memang menyedihkan.Dapat sijil je terfikir memang patut ke aku dihantar ke German ni.huhuhu..Tapi takpela saya dah cuba yang terbaik.Harap2 lepas ni Allah tolong untuk baiki lagi diri yang banyak kelemahan ni..Lepas dapat sijil ada makan2 pulak.Sedap tak tau nak cakap cemana.Tak tau kenapa feel dia lain.Maybe sebab dah lama tak makan cakes and sweets kot..Tapi after makan2 memang rasa mcm nak pecah perut..Alhamdulillah.Sampai tak terasa nak bawak balik pun..

bendera tu dengki je

Related Posts with Thumbnails